.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارگران هندی ۱۷ روز پس از محبوس شدن در تونل نجات یافتند + تصاویر
ده‌ها کارگر هندی که بیش از دو هفته در تونلی فروریخته محبوس شده بودند، سرانجام با عملیات حفاری پیچیده و خطرناک از تونل خارج شدند.
کارگران هندی ۱۷ روز پس از محبوس شدن در تونل نجات یافتند + تصاویر

همه ۴۱ کارگری که به مدت ۱۷ روز در یک تونل کوهستانی فروریخته در شمال هند محبوس شده بودند، پس از چندین روز حفاری و عملیات امداد و نجات سرانجام از میان انبوه سنگ، بتن و گِل بیرون آمدند. 

 

به گزارش رویترز، کارگران از طریق یک لوله فولادی به عرض ۹۰ سانتی متر از زیر آوار بیرون کشیده شدند. 

 

تصاویر نشان می‌دهد که هنگام خروج کارگران، چندین آمبولانس و هلیکوپتر در ورودی تونل در حالت آماده‌باش بودند و پس از خروج کارگران که به نظر می‌رسد در وضعیت مناسبی هستند، مردم با توزیع شیرینی و آتش‌بازی جشن گرفتند.

 

این تونل که ۱۲ نوامبر ریزش کرد، در ایالت «اوتاراکاند» هند واقع شده که یکی از فقیرترین ایالت‌های این کشور است. گفته شده پس از ریزش تونل، مسیر۶۰ متری خروج با بتن و سنگ پر شد.مهندسان ابتدا از یک مته برای شکستن آوارها استفاده کردند، اما اواخر روز جمعه یک ماشین حفاری قدرتمند در فاصله چند متری کارگران که به دام افتاده بودند، شکسته شد و امدادگران مجبور شدند از تلاش خود دست بکشند.

 

مقامات محلی می‌گویند از کارفرمایان خواسته‌اند کارگران به خانه رفته و به مدت ۱۵ تا ۲۰ روز استراحت کنند. همچنین به آنان چک‌هایی به ارزش ۱۰۰ هزار روپیه (هزار و ۲۰۰ دلار) داده خواهد شد.

 

نارندرا مودی، نخست وزیر هند در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «می‌خواهم به مردانی که در تونل گرفتار شده‌اند بگویم که شجاعت و صبر شما الهام‌بخش همه است».

 

   

   

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.